• (Android) Real Bike Racing ہیک جواہرات

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Real Bike Racing ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Real Bike Racing IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ہیک جواہرات ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Real Bike Racing 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Real Bike Racing Wyścigi klr

    مجھے کھیل پسند ہے کیونکہ جس طرح سے یہ دیکھ رہا تھا جب میں نے اسے دیکھا تھا میں نے سوچا کہ یہ بہت مشکل ہے اب جب میں کھیلتا ہوں تو یہ آسان تھا

    گیم اچھی ہے اور بائک بھی osm ہیں لیکن گرافکس بہت خراب ہیں۔ لیکن اتنی کم ایم بی گیم کے مطابق یہ بہترین ہے۔

    motorcycle Race Gameplay video Real Bike Racing Free ...

    14 Games Like Real Bike Racing - iOS - GamesLikee

    گیمز اچھے اور کنٹرول کرنے میں آسان ہیں۔

    یہ بہت دلچسپ کھیل ہے۔ مجھے یہ بہت پسند ہے۔

    یہ واقعی ایک زبردست گیم ہے جس کو کنٹرول کرنا آسان ہے گرافکس اچھے ہیں اور کارنر لینے میں مزہ آتا ہے۔

    کھیل اچھا ہے لیکن مجھے یہ زیادہ پسند نہیں ہے۔

    اس گیم کا بہترین تجربہ برائے مہربانی اس گیم کو ڈاؤن لوڈ کریں کیونکہ گرافکس بھی بہترین ہیں اور آپ کو 21 ایم بی میں حقیقی بائیک چلانے کا حقیقی تجربہ ملتا ہے اور یہ گیم آف لائن بھی ہے۔

    یہ ایک اچھا کھیل ہے لیکن ٹریفک ریسر کے قریب نہیں۔

    گیم اچھی ہے لیکن، وقت کی حد اچھی نہیں ہے۔ آپ کو 30 کی طرح زیادہ وقت دینا چاہیے۔ لیکن صرف آپ کو 7s دے رہے ہیں۔ ٹرننگ اچھی نہیں ہیں۔ جوائس اسٹک اچھی نہیں ہے۔ گیم کو بہتر بنائیں۔ گیم اور سیٹنگز یہ ہیں بہت برا۔ پیسے کا استعمال کرتے ہوئے موٹر سائیکل کی سطح کو اوپر لے جانا اچھی بات ہے، لیکن ایک کے بعد ایک اپ گریڈ کرنے کے بعد آپ وقت کی حد دے رہے ہیں، یہ اچھی بات نہیں ہے۔ وقت کی حد کا خیال رکھیں۔ پھر یہ اچھا ہو گا۔ تاکہ آپ کو اپنی گیم پلے کی ترتیبات کو بہتر کرنا چاہیے۔ اگر آپ اس میں بہتری لائیں تو میں 5 اسٹار ریٹنگ دوں گا۔

    Welcome to the definitive motorcycle racing experience! Real Bike Racing is a must have game for all motor bike riders!Start the engine, hit the gas and

    کنٹرول خوفناک ہے۔ مجھے اپنے فون کو عمودی طور پر ایک تیز موڑ دینے کی ضرورت ہے۔ بہت اعلیٰ معیار کا کھیل نہیں ہے۔

    مجھے یقین ہے کہ مجھے واقعی ایک گیم مل گئی ہے جسے میں کھیل سکتا ہوں اور اس میں اچھا ہو سکتا ہوں۔لیکن مجھے تیز دوڑ والی موٹر سائیکل پر سوار ہوئے 25 سال سے زیادہ ہو چکے ہیں۔ میں کار یا ٹرک نہیں چلا سکتا، لیکن ہاں میں موٹر سائیکل چلا سکتا ہوں۔ شکریہ یہ طریقہ ہونا چاہیے۔ ٹھنڈا ہونے میں مجھے کچھ دن لگیں گے لیکن اس کے بعد لڑکوں کا خیال رکھیں

    یہ کھیل بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت بہت برا کھیل

    Real Bike Racing APK MOD- Hey guys if you searching for Real Bike Racing MOD APK you are at right place today we are sharing modded version of this Game.

    Real Bike Racing is an online game which you can on mobile and tablet for free. Real Bike Racing is a pure motorcycle racing simulation game with

    دائیں بائیں مڑنے پر جوائس اسٹک کی خرابیاں۔

    Dead Ahead: Zombie Warfare Chiến thuật jqd

    یہ گیم اچھی ہے لیکن میرے خیال میں انہیں گرافکس کو تبدیل کرنا چاہیے۔

    بہت اچھا لیکن براہ کرم کنٹرولز کو اپ گریڈ کریں کیونکہ کنٹرول واقعی بہت خراب ہیں اور کنٹرول خراب ہونے کی وجہ سے موٹر سائیکل کریش ہو گئی تھی۔

    Real Bike Racing - Overview - Google Play Store - Sensor ...

    مجھے یہ بہت دلچسپ پسند ہے لیکن چیزیں بہت مہنگی ہیں براہ کرم قیمت کم کریں۔

    میری زندگی میں اب تک کا بدترین کھیل۔ میں سمجھ نہیں پا رہا کہ میری موٹر سائیکل میں کون سا حصہ اپ گریڈ ہو رہا ہے۔ جوائس اسٹک


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :